čtvrtek 10. června 2010

NOVÝ WEB: Dělám na tom

Zase jsem se vrhl na nové stránky. Ve škole už jsem napsal všechny zkoušky, teď jen čekám na výsledky a to, jestli si nebudu muset něco ještě zopakovat (mám celkem obavy). Nicméně dokud nevím, tak se stejně učit nemá cenu, takže dělám na webu.
Teď se začnu věnovat zejména hře Battlefleet Gothic. Je toho ještě hodně, co zbývá dodělat. Myslím, že i jen zbylé donahrávání obsahu mi bude na (doufejme) blížící se prázdniny stačit. Ačkoli se to možná z množství textů nezdá, jsem teprve někde v polovině. A to přitom mluvím jen o Warhammeru 40.000, zbývá mi ještě korekce a nahrání článků k WFB a dalším hrám.
Takže sledujte stránky, bude se tam teď zase objevovat víceročlánků denně (až na pár týdnů co nebudu doma).

1 komentář:

  1. Ahoj,
    je vidět, že tě to baví, tak jen tak dál, chlape. Rád navštěvuji tvé stránky již delší dobu a nedávám na tebe dopustit. Tak se drž.
    Pettryss

    OdpovědětVymazat