neděle 6. července 2014

Po WarGameConu

Internet jsem nikde neuválčil, tak alespoň telegraficky po skončení conu první dojmy. Později to pak důkladně shrnu na W.cz.

A jaký teda byl WarGameCon? Výborný! Program střídal fluff, přednášky pro začátečníky i představení jiných her než Warhammer 40.000, kolem kterého se jinak točila většina programu.

Bylo fajn poznat hned několik nových lidí - které jsem dosud znal jen online nebo dokonce vůbec. Stejně jako bližší kontakt s několika herními systémy, o kterých jsem měl dosud mlhavé ponětí - Bolt Action, X-Wing...

Krom toho jsem si odskočil i na pár přednášek z jiných linií Festivalu Fantazie a ani jsem si nestihl zahrát nějakou z četných deskovek nebo počítačových her. Takže program opravdu nabitý od rána do večera. Kdo to vydržel celý Festival Fantazie (10 dní), tak je borec, já už jsem po 3 pěkně zničený :)

Ale stálo to za to - a pokud mi to příští rok bude vycházet, rozhodně nezaváhám a pojedu znovu. A vám doporučuji totéž :)

Žádné komentáře:

Okomentovat