sobota 11. července 2009

NOVÝ WEB: Jak se to vyvíjí..

Musím přiznat, že mě rozsah toho, co už bylo pro oba weby přeloženo, opravdu ohromil. Když jsem se teď nedávno nudil a nechtělo se mi nic moc dělat, tak jsem vypočítal přibližný počet znaků článků jednotlivých sekcí fluffu Warhammeru 40.000 a pozadí Warhammer Fantasy Battles. Pokud to vydělím počtem znaků normostrany (tj. 1800 - pokud však píšete s jednoduchých řádkováním a písmem Times New Roman velikost 12, tak se dostanete zhruba na dvojnásobek), tak mi vyšly následující hodnoty:
  • Archiv W40K webu - 416 stran
  • UPW (jen to, co je na W40K webu a není v archivu) - 189 stran
  • Wargames World (W40K sekce) - 210 stran
  • Wargames World (WFB sekce) - 120 stran
A to není vůbec špatné, co říkáte?
A jak to vypadá s průběhem korekce starých článků (což je podstatné pro tvorbu nového webu)? Stále ještě pracuji na opravě první z výše zmíněných částí (která ale tvoří přes 44% celkového rozsahu), v současnosti mi chybí cca 82 stran z tohoto rozsahu. Nicméně až to budu mít za sebou, budou už mě čekat jen texty, kde je podstatně méně chyb a vše půjde už mnohem rychleji.

P.S. Pokud chcete nějak pomoci, jsou stále potřeba nové překlady, takže tady je pole působnosti volné :D No a samozřejmě můžete přispívat i na tenhle blog ;) V obou případech se mi nejprve ozvěte na mail (viz. patička obou webů), ať se nejprve domluvíme, aby nedošlo k vytváření něčeho, co už je hotové...

Žádné komentáře:

Okomentovat