úterý 7. července 2009

O co tu "go"?

Proč jsem založil tenhle blog? A co se tu bude objevovat za příspěvky?
Odpověď je jednoduchá - předně, abych vás mohl informovat o vývoji stránek (W40k web a Wargames World) a přípravě jejich nové verze. Občas tu možná také hodím nějaký ten zajímavý odkaz či novinku týkající se wargamingu. Popřípadě i něco, co se týká mé wargamingové tvorby (že by moje pokusy o to namalovat nějaký ten model? či příprava celé armády? a za koho budu hrát?).
Bude to jednoduchý prostředek komunikace v trochu jiném stylu než je Guestbook - články a postřehy odsud narozdíl od Guestbooku nebudou mizet, takže se k nim budete moci jednoduše vrátit...
Guestbook bude samozřejmě i nadále fungovat jako skvělý prostředek oboustranné komunikace.

P.S. Pokud by měl někdo zájem občas přihodit nějaký ten svůj příspěvek, je tu vítán. Zvlášť by se hodil někdo, kdo by sledoval novinky (nové modely, chystané akce) a občas sem o nich přihodil info, protože já samozřejmě vše sledovat nestíhám :)
Stát se přispěvovatelem na blogu je jednoduché - stačí mě kontaktovat (na mail - viz. dole na stránkách jak W40k webu, tak Wargames Worldu), mít účet u Googlu (je to zdarma a nutné pro přístup do administrace blogu) a umět psát pořádně česky (aby si nový autor neustřihl ostudu :D - neříkám psát bez chyby, to nezvládne skoro nikdo).
P.P.S. A aby vás nepřekvapilo, že to nepíše Cial, tak Mica je jen přezdívka, pod kterou mám zaregistrovaný právě ten účet na Googlu a nechce se mi měnit :P

Žádné komentáře:

Okomentovat