pátek 3. září 2010

NOVÝ WEB: Jak vše pokračuje

Ještě než zase sepíšu po pár měsících nějaký obecnější článek o vývoji přímo na samotný Wargaming.cz, rozhodl jsem se o své dojmy z vývoje podělit tady na blogu.
Nejprve takové krátké ohlédnutí za tím co se nepodařilo a co naopak ano. Největším problémem byla asi moje častá absence během prázdnin, takže jsem ne vždy měl čas či chuť přidávat nějaké novinky na stránky. V důsledku toho se nahrávání obsahu oproti mému očekávání a plánování poněkud protáhlo. Touhle dobou už jsem chtěl mít za sebou všechny texty ze starých webů - jak se ukázalo, byl to trochu optimističtější výhled. Opožděné nahrávání tak protáhne stažení starých stránek i další chystané novinky na samotný Wargaming.cz, kterým tak stále nemůžu věnovat čas.
Na druhou stranu je ale množství už nahraných textů i úspěchem, restů už mi zejména ve Warhammeru 40.000 mnoho nezbývá. Otázka WFB je naopak zcela opačná, ale i zde už se snad v nejbližších týdnech konečně pohnou ledy. Návštěvnost už se taky celkem ustálila na relativně slušných hodnotách (nehledě na to, zda nahrávám novinky či ne), takže už si návštěvníci začínají na Wargaming.cz pomalu zvykat.
A co výhled do následujících měsíců? Už velmi brzy asi dokončím Warhammer 40.000 (konec října je po minulých zkušenostech myslím zcela objektivní termín) a souběžně s tím se vrhnu na WFB, ke kterému jsem zatím nedával na nový web žádné staré texty, ale jen novinky. Průběžně už mezitím začnu plnit i kategorie obsahu pro neregistrované čtenáře - pár textů mám v záloze a budu je umísťovat postupně.
Ve fantastické sekce bych rád pokračoval překladem další povídky o Solomonu Kaneovi (jaká to bude, se  nechte překvapit). Předchozí dvě měly celkem úspěch a poučen z chyb, kterých jsem se na nich dopustil, věřím, že nová povídka bude pro vás ještě mnohem zajímavější a zábavnější. No a krom toho bych rád do konce roku přesunul na subdoménu už mnohokrát zmiňovanou historickou součást - web Via Historia.
A až jednou nadejde ten krásný den, ve který mi spadne kámen v podobě starého obsahu ze srdce, začnu pomalu rušit staré weby. Ale to ještě pár měsíců jistě potrvá a pokud by to bylo do konce letošního roku, asi bych byl velmi spokojen. Uvidíme...
Každopádně vy nadále pravidelně navštěvujte nové stránky. Tentokrát už není třeba dodávat, že se to vyplatí, to už musí být každému, kdo se zaregistroval, úplně jasné. A pokud chcete, můžete pomoci i nějakým překladem či článkem jako spousta ostatních (viz fórum a jeho sekce Líheň nápadů).

Žádné komentáře:

Okomentovat