pondělí 22. března 2010

NOVÝ WEB: Po měsíci

Jelikož ve světě WFB a W40k panuje ticho před další bouří (objeví se nová edice WFB už letos a bude nějaká letní kampaň?), tak je tu další z várky příspěvků o novém webu. Je to totiž už více než měsíc, kdy se poprvé otevřely registrace pro všechny. A musím říct, že jsem zatím s celkovým vývojem více než spokojený.
Něco už jsem naťuknul v minulém článku, který se věnoval statistikám, a zatím to vypadá, že se moje prognóza ohledně zdvojení počtu zobrazených stran a ztrojnásobení návštěv v měsíci březnu oproti únoru vyplní vrchovatě. Nejsou to ale jen tato čísla, co mě těší. Zcela oproti mým plánům se docela rozjelo fórum (byť to jako každá rozjíždějící se diskuze zatím závisí především na pár aktivnějších lidech), které jsem plánoval rozvíjet spíše až za pár měsíců, až bude na webu většina obsahu.
Docela rychle také narostl počet registrovaných a to přesto, že krom tohoto blogu a starých webů, jsem zatím vznikající stránky nikde neinzeroval. A na starých stránkách není ani žádné přesměrovávání na nový web, které se možná v budoucnu objeví (ačkoli si to ještě rozmyslím, nejsou moc fanouškem tohoto přístupu).
Na další hodnocení bude čas zase za pár týdnů, až se potvrdí nebo vyvrátí to, zda jsou současná čísla součástí dlouhodobějšího trendu nebo spíše krátkodobé odchylky. Samozřejmě doufám, že toho prvního.

P.S. Na webu by už mělo být něco přes sto článků ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat