čtvrtek 22. srpna 2013

Space Hulk - první dojmy

S blížícím se vydáním hry Space Hulk se nám podařilo domluvit nejen interview s producentem hry Thomasem, ale i recenzní verzi hry, které se teď plně věnujeme.

Na začátku každé mise vás čeká podrobný a zajímavý briefing

První dojmy jsou veskrze kladné - ke stolní verzi jsem se sice přiblížil jen zdálky, ale i tak ve mně počítačový Space Hulk zanechává právě pocit, jako bych hrál deskovku. A to deskovku parádní.

Hra je celkem intuitivní a co je méně obvyklé, to se vysvětlí v (ani ne půlhodinovém) tutoriálu, který už od druhé mise dá hráčům i pořádně zabrat (dobře, přiznávám, podařilo se mi umřít už v první).

Nastoupení terminátoři připravení k akci

A musím říct, že smrt je opravdu jeden z hodně častých konců hry - exponenciálně častější, čím vyšší náročnost hry si zvolíte.

Strategická mapa mise

Zatím tedy parádní zážitky, byť trochu odladění si hra ještě přeci jen zaslouží. Občas pozlobí ovládání a i na celkem stažené detaily je Space Hulk malinko trhanější, než by nezbytně musel být.

A fanatiky do Warhammeru 40.000 asi zamrzí v podstatě absence většího množství fluffu a jeho pokroucení v úvodu, kdy je vysvětlován vztah Krvavých Andělů ke prozkoumávanému hulku (před tisíci lety se na něj vydala tisícovka mariňáků kapituly a vrátilo se jich jen 50 - což by ve fluffové realitě znamenalo takřka zánik).

Terminátoři v detailu vypadají hodně slušné (na áčkové hry to samozřejmě nemá, ale na atmosféru to víc než bohatě stačí)

Ale co, je to sranda! A těšte se na recenzi nebo si hru už sami vyzkoušejte.

Žádné komentáře:

Okomentovat