pondělí 7. září 2009

Čas Vlků 7

Tak je to tady - první (neostré) obrázky více než dvou už známých modelů Hvězdných Vlků. Už pár hodin kolují internetem, takže je jistě mnozí z vás už viděli. Pokud ne, tady jsou:


Nahoře vlčí garda dole Lukas el Tramposo ("Švindlíř")


Nahoře termíci, dole Njal Stormcaller ("Svolávač bouří" - viz. UPW)


Canis Wolfborn


Miniatury z boxu, ze kterého lze postavit vše od krvavých spárů po vlčí gardu (30 euro/10 modelů)


Ještě jednou terminátoři


Jak lze snadno vyluštit z obrázků, do prodeje by měli jít 3. října...

P.S. A jak se vám líbí? Piště do komentářů - pro mě osobně největší zklamání Canisův vlk a Lukas, jinak to vypadá (z toho, co lze vyčíst z neostrých snímků) opravdu dobře (byť některé hlavy by nebyl můj šálek kávy)...

3 komentáře:

  1. Tak nejvíc se jim povedl Njal a Wolf Guarda.
    Ale docela mně zklamal ten vlk, je prostě divnej.
    No i ty spáry se mi moc nelíbijou.

    OdpovědětVymazat
  2. Me se ten vlk tak spatnej nezda. Jinak celkove se mi libi az na nektery ty hlavy.

    OdpovědětVymazat
  3. No mě ten vlk přijde takový hodně tlustý - čekal bych, že se na tom sculpteři GW vyřádí a vytvoří něco děsivého (vždyť fenrisští vlci mají být hrozivý), ale tohle je nic moc. Nějak mi to prostě nepřipomíná šelmu, ale spíš takového už hodně domestikovaného tvora. Ale ono GW ta zvířata nikdy zas až tak extra nešla (byť i v tom se zlepšuje)...

    OdpovědětVymazat