středa 9. prosince 2009

NOVÝ WEB: Fórum

Včera a dneska jsem se konečně dostal na delší dobu k práci na novém webu. Jinak se mi na něj posledních pár týdnů moc času nedostává, ale za týden už mi skoro začíná vánoční volno, takže to myslím bude v pohodě. Dnes se každopádně chci v tomto článku zmínit zejména o fóru, které na vás čeká na novém webu.
Dlouho jsem totiž zvažoval formu, jakou by měla diskuze na webu mít. Nakonec jsem se rozhodl jen pro menší diskuzní fórum, které se bude věnovat zejména vlastním stránkám a jejich obsahu (ale bude samozřejmě poskytovat prostor i k další debatě). Mým cílem pro příští rok je stránky pořádně vyladit a rozjet a ne se ještě starat o správu rozsáhlého fóra. Je samozřejmě možné, že se v budoucnosti můj úmysl s fórem změní v nějaký větší projekt, ale prozatím to neplánuji. Navíc si myslím, že nemá cenu se dál pokoušet štěpit českou wargamingovou komunitu na další rozsáhlé fórum, zvlášť když už je tu tolik jiných zajímavých projektů.
I tak ale bude nové fórum důležitou součástí webu, nahradí nevyhovující Guestbook a o hodně zlepší komunikaci. Dostane se na něm na témata, která prostě přes Guestbook řešit nešla - jako je například diskuze o překladech některých termínů a podobně. Samozřejmostí bude to, že bude stačit jediná registrace - jak pro web (kterou budete potřebovat pro přístup k velké části obsahu - například nynějšímu UPW), tak fórum - protože obojí pojede na jedné databázi Drupalu.

Žádné komentáře:

Okomentovat