úterý 15. prosince 2009

NOVÝ WEB: Via Historia

Přeci jen se ještě najde pár témat k novému webu, které si zaslouží krátkou zmínku zde na Trace Rumours. Třeba historický projekt, který bude přidružen k portálu Wargaming.cz a to Via Historia.
Via Historia vznikla v polovině minulého roku jako takový malý projekt, který jsme rozjeli s kamarádem a na který jsme umístili svoje seminární práce, které jsme měli do školy (témata Anglosasové a Hanza). Postupně jsem správu těchto stránek převzal plně pod sebe a občas na ně přidával nějaké nové články. Většinou jsem využíval knížek, které jsem přečetl (protože se o historii zajímám) a času, kdy jsem byl trochu unaven překlady jen pro Warhammer 40.000 nebo Warhammer Fantasy Battles. Postupně se tak vyprofilovaly stránky, které se z velké části věnují v České republice méně známým historickým tématům (viz. už původní Anglosasové a Hanza, dále pak Byzanc či středověký Balkán) a často o nich ani neexistují české weby.
Protože nadále hodlám pokračovat ve tvorbě pro Via Historia (alespoň občas, když narazím na něco zajímavého) a tyto stránky už mají své relativně pravidelné fanoušky, rozhodl jsem se je přenést na trochu vyšší úroveň a přidružit je k portálu Wargaming.cz. To má dvě výhody - zaprvé už nebudou fungovat na freehostingu (což zvýší nejen jejich prestiž, ale hlavně rychlost, a navíc je to zbaví reklam od Webzdarma) a zadruhé přidají na nový web další obsah (celkem rozsáhlý a tématem do webu zapadající), který jistě pár z Vás zaujme. Samozřejmě to bude fungovat i naopak, kdy věřím, že pár lidí zajímajících se o historii jistě zaujme i wargaming, který k ní má celkem blízko.
Jsem si jistý, že z tohoto spojení budou obě stránky profitovat a zejména portálu Wargaming.cz to pomůže k tomu, aby nebyl označován jen jako web o fluffu Warhammeru 40.000 (což bude samozřejmě stejně hlavní obsah :-D ).

Žádné komentáře:

Okomentovat