středa 16. prosince 2009

Vánoční aktualizace

Dlouho jsem přemýšlel, co že letos vytvořím za tradiční "Vánoční aktualizaci" (vlastně už pátou v řadě). Oproti jiným létům totiž nemám nic dopředu připraveného a navíc mi dost času zabírá škola/nový web, takže se ani k nějakým překladům nemůžu dostat.
Až dnes mě, při běhání v brněnské chumelenici po namrzlých silnicích, něco napadlo. Jelikož zima je zima, proč ji trochu nezapojit i do hry a nechat pěkně promrznout i své armády. K tomuto nápadu mi skvěle nahrálo Games Workshop, které včera a dnes zveřejnilo články ze série "Winter War" (včera scénáře a dnes pravidla pro zimní prostředí).
Napadlo mě, že bych se mohl v rámci "Vánoční aktualizace" tak trochu vrátit ke kořenům a dát na web i něco k samotnému hraní a ne jen pozadí. Navíc pravidla od GW jsou nezávislá na armádě a uzpůsobená pro všechny hlavní herní systémy od této firmy, takže je může využít prakticky každý z vás. Překladů bude celkem dost a dostanu se k nim až příští týden, ale věřím, že to nějak na ty Vánoce zvládnu. Takže se těšte!
Jinak se pokusím i přeložit nějaký kratší fluff, takže ani tady snad nepřijdete zkrátka. Některé z vás čeká vlastně ještě jedna věc, ale o té přesněji až zítra...

Žádné komentáře:

Okomentovat