sobota 17. října 2009

NOVÝ WEB: Začátek dalších příprav

Už je potřeba zase trochu rozhoupat přípravy na nový web. Protože se mi pořád nechce začít pracovat přímo s redakčním systémem, tak jsem si řekl, že bude nejlépe, když veřejně napíšu, kdy se na to musím vrhnout :-) Takže jsem si jako deadline začátku prací na samotných stránkách určil pondělí 26. října.
Protože jsem člověk od přírody líný a navíc nevím, jak rychle budu postupovat, tak je dost možné, že se při neoficiálním spuštění webu neobjeví na internetu všechny připravené nové články či celé sekce. O to pak ale (snad) budou frekventovanější aktualizace. Toho, co mám na web Wargaming.cz naplánovaného, je opravdu dost a navíc asi bude třeba na základě vašich čtenářských zkušeností celý provoz stránek v průběhu prvních měsíců vyladit, takže asi potrvá dost dlouho, než se stránky ocitnou v nějaké podobě, se kterou budu moc být skoro spokojený. Teprve pak je asi oficiálně spustím, do té doby to bude taková otevřená beta.
To také bude vyžadovat i vaši pomoc, tak doufám, že mě podpoříte :-) Když už jsme u té pomoci, tak na nové stránky rovněž připravuji lepší systém pro přispěvatele, aby se náhodou nestalo, že bych vaše nabídky na pomoc musel odmítat, což mě vždycky hrozně mrzí :-(
Než se však všechno rozběhne, čeká vás ještě pěkných pár aktualizací na W40K webu a samozřejmě prakticky každodenní zpravodajství zde, na Trace Rumours....

Žádné komentáře:

Okomentovat