neděle 17. ledna 2010

NOVÝ WEB: Alternativní design

Protože to redakční systém Drupal umožňuje a ne každému vyhovuje stávají oranžovomodré ladění nového webu, plánuji do budoucna i jeho alternativy. Včera jsem se pokusil vytvořit takový nástřel toho, jak by mohlo vypadat lehké naladění webu do tmava. K dispozici jsem měl jen programy Malování a Irfanview, takže jsem to tak různě slepoval z kousků, proto omluvte některá nedokončená místa, se kterými se mi už nechtělo dělat (z důvodu, že to je jen návrh). Logo webu je lehce deformované úpravou velikosti,  tozůstane v takových proporcích, jako je teď.


Tmavá verze

 
Pro srovnání aktuální verze

Nevím, kdy budou změny designu dostupné, je dokonce možné, že se objeví až v průběhu fungování webu. Důvodem jsou komplikace s úpravou této konkrétní šablony (místo úpravených obrázku se zobrazují pořád ty staré, které už by neměly v šabloně existovat), ale neměl jsem moc času se testování věnovat, takže to může být důvodem těchto problémů.
Do budoucna plánuji ještě nějaké jiné designy, zejména nějaký laděný do sci-fi, ale ten rozhodně na 100% přislíbit nemůžu, protože prostě nejsem grafik a moje schopnosti jsou tak z hlediska tvorby něčeho zajímavého omezené :-D

P.S. Svůj názor můžete vyjádřit v komentářích nebo v anketě v pravém sloupci.

Žádné komentáře:

Okomentovat