sobota 28. listopadu 2009

Co to ten GW dělá?

Jak se nedávno na svém blogu zmínil jeden z tvůrců stránek http://boardgamegeek.com/, Games Workshop si kope vlastní hrob. Zdá se, že šílená honba za copyrightem pokračuje a tentokrát se její obětí (kolikátou už?) stál právě výše zmíněný, vcelku známý fanouškovský web. Zdá se, že snažit se pomocí fanouškovských stránek podporovat hry od této společnosti, začíná být poměrně rizikovou činnosti :-( Copak si GW neuvědomuje, že až nebudou žádné stránky, které by jejich hru podporovaly, bude to znamenat i to, že nemá žádné fanoušky?
To mě jen motivuje k tomu, abych co nejvíce urychlil práce na novém webu, který alespoň částečně skryje obsah před zraky společnosti, kterou vlastně podporuje. Trošku schizofrenní, co říkáte? Pro mě je to vcelku smutný fakt - mám rád hry od GW (miniatury, fluff atp.) a docela už jsem si zvykl i na jejich ceny (které se vlastně díky směnným kurzům pro nás spíš vylepšují), ale zároveň mě děsí to, o co se tato firma pokouší...

Žádné komentáře:

Okomentovat