středa 4. listopadu 2009

Menší úpravy na blogu

Trochu jsem si pohrál s rozvržením prvků na blogu a pár věcí jsem přemístil. Zároveň jsem přidal i vyhledávání, kdyby si chtěl někdo něco najít a nechtělo se mu projíždět seznamy článků. Google indexuje tenhle blog v řádu pár minut, takže není třeba se bát, že by databáze vyhledávání nebyla kompletní. Taky vypadla anketa - ta se však vrátí, jen co mě napadne nějaká smysluplná otázka, na kterou by se dalo odpovídat. Hlasování o aktualizacích ještě nemá cenu, protože jsem stále ještě úplně nesplnil svůj závazek vůči "netradičním" aktualizacím. Když už jsem u nich, tak se na UPW můžete v nějaké blízké době (ne však úplně v řádu pár dní, teď trochu časově nestíhám) těšit na novinku k Adeptus Mechanicus. Pak třeba bude i něco delšího k orkům (fyziologie?).

P.S. Pokud by vás napadala nějaká zajímavá anketní otázka, klidně ji přidejte do komentářů...

Žádné komentáře:

Okomentovat