neděle 15. listopadu 2009

NOVÝ WEB: Zase o kus dál

Dneska jsem konečně po delší době zase trochu pohnul s novým webem. Zatím to ještě není moc velká sláva, zbývá toho ještě spoustu nastavit a otestovat. Nevím, jestli se mi podaří rozjet plně funkční verzi ještě letos, ale co doufejme (nerad říkám určitě, ale myslím to tak :-D - "doufejme" používám jen pro jistotu, že mám úniková vrátka, kdyby něco náhodou nevyšlo) čeká dobrovolníky z vašich řad ještě v tomto kalendářním, je testování takové beta verze. Půjde hlavně o vyladění funkcí webu a návrhy možných vylepšení (přes dotazník/mail/možná fórum). Odměna za to bude myslím celkem slušná - část nových překladů, které si budete moci přečíst pěkných pár týdnů před ostatními...
Uvědomil jsem si, že to přes "beta verzi" bude mnohem jednodušší, než ladit funkce až za fungování. Proto tedy menší odsun spuštění kompletního webu, protože tahle možnost mě při vytváření původního časového harmonogramu tvorby nových stránek (který stejně moc nestíhám :-D ) nenapadla.

3 komentáře:

  1. Ja se hlasim jako betatester :P Dembos

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych se taky přidal na to testování.Aspoň bych tim nějak pomohl tomuhle bezva webu o w40k.Mám z UPW spoustu znalostí o světu warhammeru,tak bych to rád nějak tomuhle webu vrátil.:-) Guardsman

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle sice ještě úplně nebyla výzva pro dobrovolníky, ale díky za reakci, s oběma samozřejmě počítám :-)

    OdpovědětVymazat